Integrarea carligului de remorcare in calculatorul auto cu cutie automata
Am tractat cu 2 masini aceasi rulota, ambele avand cutii de viteze automate DAR cu precizarea ca prima masina a avut carligul montat la “nea Mitica de la coltul blocului” si ultima, carligul montat in reprezentanta.
– schimbare treapta de viteza foarte repede si turatie joasa, in masina se simteau vibratii. Se recomanda modul sport pentru a elimina aceasta problema …
– la comutarea manetei in marsarier, senzorii de parcare o luau razna, indicand iminenta pericolului
– ESP incepea sa intre in actiune in cazul in care eram depasit de tiruri si miscarea laterala se simtea puternic.
A fost realitate, din punct de vedere mecanic carligul a fost instalat pana la orele 16.30 dar apoi a inceput circul …. recunosterea carligului.
In prezenta subsemnatului s-a solicitat serverului marcii auto sa integreze calculatorul carligului, au aparut erori, erori datorita in final, a necompletarii corecte a noului cod al carligului in softul masinii la pasul corespunzator.
Integrarea a durat mai mult de 2 ore, fiecare comunicare calculator masina – server marca auto avand nevoie de aproximativ 5 minute.
Care sunt diferentele:
– cu modului de la cutia de viteze automata – schimba treapta de viteza la turatii mai ridicate
– cu functia autostart a masinii – aceasta functie nu mai este activa, chiar daca este actionata, astfel incat sa se evite oprirea motorului la semafor a asamblului masina + rulota – motivul fiind prezentat mai jos
– cu modului de la motor – când remorcarea funcționează diferit pentru a face față încărcării suplimentare – uneori comută ventilatorul suplimentar pentru a se răci/ la semafor nu se mai opreste motorul pentru a permite racirea eficace
– cu modulul ABS / ESP – acestea funcționează diferit atunci când remorca este cuplată pentru a evita intrarea in balans
– cu modului CECM – Acest modul de alimentare distribuie energia/curentul in instalatia de 12V într-un alt mod, atunci când remorcă este cuplata și ajută vizual conducătorul auto atunci când remorcă este atasata ( in cazul in care becul de la semnalizarea rulotei este ars, acest defect apare pe bordul masinii…)
– cu modului OPS – Acesta este codat astfel încât atunci când remorca este cuplată, senzorii nu sună, cand se cupleaza in marsarier.
– cu modului RVC – camera de mers înapoi – lucru similar cu senzorii de parcare – recunoaște remorca de pe ecran si oprește liniile dinamice
Buna!
Am lucrat la acest estimator de calcule.
Poate aveti o parere despre ea.
Mai jos va las un url cu mini aplicatia de calcul.
https://batempalma.ro/calculator-capacitate-remorcare-pentru-tractarea-unei-rulote-remorci-caravana/